Nasz regulamin
Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do 10:00. Zameldowanie możliwe do godziny 22:00.
Niniejszy regulamin określa warunki, na których dokonuje się wynajmu domku.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- W momencie rezerwacji umowę wynajmu uważa się za zawartą. Rezerwacji dokonujemy po wpłacie zadatku w wysokości 30 % od całej kwoty.
- Dokonując rezerwacji Wynajmujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie w celu realizacji umowy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r O Ochronie Danych Osobowych.
- Należną kwotę za pobyt Wynajmujący opłaca w dniu przyjazdu.
- W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób bez zgody właściciela , właściciel zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami, bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Uwagi co do uszkodzeń i zniszczeń należy natychmiast zgłaszać właścicielowi lub opiekunowi obiektu.
- Wynajmujący odpowiada finansowo za szkody powstałe w domu w czasie jego pobytu i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczennia i uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcie usterek wykonane zostały na jego koszt.
- W domu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Podczas pobytu ze zwierzętami obowiązuje całkowite sprzątanie terenu po swoich pupilach.
- W czasie pobytu w domu zabronione jest organizowanie głośnych imprez i libacji alkoholowych. W przypadku, gdy w sposób znaczący Wynajmujący naruszy spokój i dobra sąsiadów, wynajmujący zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zerwania umowy wynajmu i nie jest zobowiązany do zwrotu wniesionej wcześniej opłaty za niewykorzystany okres pobytu.
- Wynajmujący zobowiązany jest do utrzymania i zwrotu domku w stanie zastanym.